Barometrul Fericirii la locul de muncă

Primul studiu care măsoară fericirea și implicarea angajaților români, realizat de Pluxee și The Hapiness Index.

Descoperă principalele concluzii ale studiului

Cum evaluează angajații români experiența de la locul de muncă.

scor fericire angajati

7.0

scorul de fericire a angajaților în România

scor implicare angajati

7.1

scorul de implicare a angajaților în România

recomandare

32%

dintre angajați ar recomanda locul lor de muncă

Studiul „Worklife Happiness Barometer”, în viziunea experților

Worklife Happiness Barometer este o analiză amplă a factorilor care determină motivația și implicarea angajaților români. Dezvoltat în parteneriat cu compania britanică de tehnologie, The Happiness Index, această inițiativă de cercetare este o premieră pe piața forței de muncă din România, cuprinzând percepția a aproximativ 11.000 de angajați. Ne dorim ca acest studiu să devină un instrument valoros pentru liderii de companii și profesioniștii din domeniul resurselor umane care înțeleg că o abordare centrată pe oameni este esențială pentru creșterea și reziliența afacerilor într-un context economic și social din ce în ce mai competitiv.

Gabor Olajos

Country Managing Director, Pluxee România și Bulgaria

Fericirea este legată de procesele instinctive și emoționale ale creierului nostru. Procesul instinctiv se ocupă de factori precum siguranța și libertatea, în timp ce procesul emoțional se concentrează pe relații și recunoaștere. Implicarea este asociată cu procesele reflexive și raționale ale creierului. Creierul nostru reflexiv analizează factori precum sensul și scopul și dezvoltarea personală, iar procesul rațional se ocupă de claritate și facilitare.

Matt Phelan

Co-Fondator The Happiness Index

Acest studiu a fost lansat într-un moment crucial pentru piața din România, unde schimbările în cultura muncii, presiunile economice și așteptările în continuă evoluție ale angajaților redefinesc locul de muncă. Ca specialist în neuroștiințe, salut integrarea acestei ramuri în metodologia studiului, deoarece oferă perspective mai profunde dincolo de datele auto-raportate, dezvăluind emoții subconștiente, factori declanșatori ai stresului și răspunsuri cognitive care modelează experiențele pe care angajații le au la locul de muncă. Printr-o lentilă obiectivă, această abordare științifică le oferă organizațiilor informații mai profunde, permițându-le să creeze medii de lucru care stimulează implicarea reală, satisfacția și productivitatea pe termen lung.

Ana Iorga

neurocercetător

Vrei să afli cum cum poți crește nivelul de fericire a angajaților la locul de muncă?

Descarcă studiul „Worklife Happiness Barometer”