Învață împreună cu Pluxee, Shurubel și Frații Eram cum se pronunță numele brandului

Învață împreună cu Pluxee, Shurubel și Frații Eram cum se pronunță numele brandului

11 Aprilie 2024

O noua senzație vibrantă este în oraș: Pluxee! Un nume care a fost din ce în ce mai des pe buzele românilor în ultima vreme. Acest brand de origine franceză aduce o notă de farmec englezesc, lăsându-i pe români nedumeriți cu privire la modul în care se pronunță.

Dar nu vă temeți, pentru că Pluxee și Jam Session Agency și-au asumat sarcina de a învăța și de a distra oamenii într-o campanie atât plină de umor, cât și sinceră. Adio zilelor cu pronunții greșite!  

Pentru a da startul acestei campanii de brand, am creat o serie de conținut video captivant, inspirat de formatul Vox Pop, mereu popular. Și cine ar fi mai potrivit pentru a deschide calea decât carismaticul Shurubel însuși? 

Pregătiți-vă pentru o lume de oportunități, fresh, pe măsură ce Pluxee intră în centrul atenției.

“Mă bucur foarte tare să fac parte din campania Pluxee și trebuie să recunosc că nici eu nu știam să pronunț numele corect înainte să mă apuc să filmez 😂 M-am distrat mult la filmari și mi se pare foarte tare că m-au ales tocmai pe mine, un tip cu probleme de pronunție, să le arăt românilor cum se face! Sunteți bine pe ironie, plʌ.ksi!🤘”, a menționat Andrei Lăcătuș (Shurubel).  

Pe lângă amuzantul conținut Vox Pop, pentru entuziaștii online si nu numai, talentații frați Eram, Alexia și Aris, au recreat cu măiestrie un moment viral senzațional din apariția lor de neuitat la un concurs TV, în exclusivitate pentru Pluxee. Cei doi au prezentat produse Pluxee, cu accent pe mult aclamatul card Pluxee Gusto. 

Fratii Eram


Sfera social media a explodat de entuziasm, deoarece videoclipul a captivat mii de spectatori și a provocat un aflux de comentarii autentice. Aleși cu grijă, Shurubel și frații Eram au bifat fără efort toate căsuțele de autenticitate și spirit jucăuș. Cu farmecul lor specific de pronunție dar și  accentul frantuzesc, cei 3 au reușit cu success să își încânte fanii din social media. 

“Experiența cu Pluxee a fost una foarte bună. M-a surprins plăcut ideea campaniei și faptul că s-au gândit să folosească un moment amuzant din America Express care s-a viralizat ulterior. Deși inițial nu vizualizam cum o să decurgă filmarea, pe set totul a decurs foarte bine, ne-am distrat copios, am devenit nostalgici și ne-am bucurat de acest proiect împreună”, a afirmat Alexia Eram.  

"Nu am multe campanii la activ, dar cea cu Pluxee m-a distrat foarte tare. Mi-a adus aminte de cele mai frumoase momente pe care le-am trăit în experiența vieții noastre la America Express. Sunt fericit că ne-au ales pe noi și această secvență pentru că asta îmi confirmă că am fost apreciați pentru cine suntem", a menționat Aris Eram.