Kitchen Battle sustinut de Pluxee Romania, competiția caritabilă care a adunat 180.000 de euro pentru a oferi mese calde celor vulnerabili

Peste 180.000 de euro au fost adunați pentru mese calde cu susținerea Pluxee, la Kitchen Battle

4 Decembrie 2024

Atunci când mâncăm împreună, facem bine împreună. La Pluxee, credem că gesturile mici pot face un bine mare și că, împreună, putem avea un impact semnificativ în comunitate. Mai ales când totul începe cu o masă o bună.

De aceea, împreună cu Stop Hunger, asociația care luptă pentru eradicarea foametei, ne-am alăturat recent ca parteneri oficiali ai evenimentului Kitchen Battle, cea mai mare competiție caritabilă din România care strânge fonduri pentru a oferi mese calde persoanelor vulnerabile.

Prin susținerea oferită de Pluxee România, am contribuit la strângerea fondurilor necesare pentru a asigura o masă caldă celor pentru care hrana zilnică este o provocare.

La aceste fonduri s-au adaugat sume importante obținute prin vânzarea biletelor de acces la cina caritabilă și prin donațiile participanților la fața locului. Cei care doresc să susțină acest demers prin donații în afara evenimentului o pot face în continuare direct în conturile asociației, menționate aici.

Pasiune și creativitate

În fiecare dintre cele trei seri de eveniment câte 2 chefi renumiți și echipele lor talentate s-au întrecut în prepararea unor meniuri delicioase și rafinate, care au cucerit inimile participanților.

În ziua evenimentului, echipele au primit un coș de alimente identic și și-au pus în joc creativitatea și măiestria pentru a transforma ingredientele primite în artă culinară. Pentru un plus de energie și dinamism, totul s-a petrecut sub presiunea timpului. Echipele au avut la dispoziție un timp scurt pentru a pregăti un meniu cu patru feluri de mâncare pentru toți cei peste 150 de oaspeți, care au votat ulterior felul preferat. Votarea felului de mâncare preferat a fost o adevărată provocare atât pentru cei prezenți cât și pentru juriu deoarece tot ce s-a gătit în bucătăria Kitchen Battle a fost un amestec creativ de gust, culoare și arome! Colega noastră, Doris Dezzani, Chief Marketing Officer Pluxee Romania, a fost jurat în a treia seară a evenimentului având sarcina dificilă de a-i alege pe cei mai buni dintre cei mai buni.

Rezultatele au fost excepționale!

Dinamismul și generozitatea care au caracterizat atmosfera s-au reflectat și în rezultate, iar obiectivul de a depăși rezultatele ediției precedente a fost atins! 
În toate cele 3 zile de eveniment au fost strânși 180.000 de euro, care se vor transforma în mese calde pentru cei aflați în situații financiare dificile.

Surclasarea rezultatelor de anul trecut (150.000 euro strânși pentru 100.000 de mese calde) ne inspiră să continuăm să facem mai mult pentru comunitate și să ne propunem obiective tot mai ambițioase.

Dacă tu și echipa ta vreți să faceți o diferență reală și să aduceți o schimbare pozitivă în comunitate, Social Food îți oferă șansa perfectă! Fie că alegi să te implici prin voluntariat sau să contribui cu o donație, fiecare gest contează și transformă vieți. Descoperă cum poți deveni parte din această inițiativă pe www.socialfood.ro