Workplace for all. Harta motivației intergeneraționale la locul de muncă

Află cum să construiești culturi organizaționale incluzive pentru toate generațiile de angajați.

Descoperă principalele concluzii ale studiului

Cum lucrează cele 4 generații de angajați active pe piața muncii

job-ideal-salariu-corect

31% dintre angajați

asociază job-ul ideal cu un salariu corect

angajati-recomanda-compania

Doar 1 din 3 angajați

ar recomanda compania pentru care lucrează

genz-program-flexibil

21% dintre angajații

Gen Z își doresc un program flexibil

Studiul „Workplace for all”, în viziunea experților

Studiul le oferă, în premieră, companiior din România o înțelegere profundă a așteptărilor și priorităților tuturor generațiilor de angajați în contextul muncii, devenind astfel un instrument cu adevărat util în conturarea unor strategii de atragere, motivație și retenție a celor mai valoroși angajați indiferent de vârstă. Ca parteneri pentru mai bine de 35.000 de companii ce deservesc peste 2 milioane de angajați români, ne dorim să oferim business-urilor din România acces la informații strategice ce îi pot ajuta să se diferențieze și să creeze branduri de angajator cu adevărat atractive pe piața muncii.

Gabor Olajos

Country Managing Director, Pluxee România și Bulgaria

Studiul ne arată că realitatea complexă a pieței muncii actuale impune o schimbare de paradigmă în leadership. Nu mai putem vorbi despre strategii transgeneraționale pentru motivarea și retenția angajaților. Fiecare generație are propriul set de valori, preferințe și așteptări care îi modelează atitudinea față de muncă și loialitatea față de angajator. Pentru a rămâne competitivi și a atrage cele mai bune talente, liderii trebuie să devină poligloți generaționali - să învețe să vorbească pe limba fiecărei generații și să creeze culturi organizaționale care îmbrățișează și valorifică diversitatea.

Alina Stepan

Country Manager Ipsos România | Cluster Head Ipsos SEE

În acest moment din istoria României, generațiile sunt cel mai bun mijloc de a înțelege diferențele de emoție și perspectivă din interiorul societății. Studiul prezintă o vedere de orizont asupra generațiilor care este coerentă cu cercetări similare efectuate în alte domenii, precum marketing-ul consumatorilor sau măsurarea implicării civice. Acest studiu identifică nu numai schimbarea naturală a priorităților pe măsură ce angajații sunt mai vârstnici, dar arată și diferențele autentice între generații, cea tânără în special având priorități noi. Problemele și oportunitățile angajatorilor în relație cu această generație sunt identice cu cele ale mediului de afaceri din Occident, sincronizarea din acest punct de vedere fiind totală.

Barbu Mateescu

sociolog

Vrei să afli care sunt prioritățile angajaților la locul de muncă?

Descarcă studiul „Workplace for all. Harta motivației intergeneraționale la locul de muncă”