Angajat Utilizarea cardului și a beneficiilor Situații frecvente În aplicația Pluxee Cashback apare ca „Plătit” Cashback-ul, dar nu a ajuns în cont. Unde este? 16 Ianuarie 2025 1 min de citit Transferul în contul bancar personal poate dura până la 7 zile. Dacă nu apare după o săptămână, contactează-ne la apphelp.ro@pluxeegroup.com. Articole din categorieUtilizarea cardului și a beneficiilor Cum îmi schimb codul PIN al cardului Pluxee? Ce fac dacă comerciantul a anulat tranzacția, dar nu am primit suma înapoi pe cardul meu Pluxee? În cât timp de la efectuarea tranzacției apare cashback-ul în aplicația Pluxee Cashback? Cum îmi pot bloca cardul Pluxee Gusto Donator? Vezi mai mult Articole din categorieSituații frecvente Ce fac dacă nu pot să plătesc cu cardul Pluxee prin Apple Pay? Ce fac dacă am făcut o achiziție eligibilă pentru cashback în aplicația Pluxee Cashback dar nu apare? Ce fac dacă nu pot efectua tranzacții cu cardul meu Pluxee? Ce fac dacă tranzacția a fost respinsă, dar suma a fost retrasă de pe cardul Pluxee și nu mai am bonul de la casă? Vezi mai mult