Angajat Utilizarea cardului și a beneficiilor Situații frecvente În aplicația Pluxee Cashback apare ca „Plătit” Cashback-ul, dar nu a ajuns în cont. Unde este? 16 Ianuarie 2025 1 min de citit Transferul în contul bancar personal poate dura până la 7 zile. Dacă nu apare după o săptămână, contactează-ne la apphelp.ro@pluxeegroup.com. Articole din categorieUtilizarea cardului și a beneficiilor Cum solicit un card nou Pluxee Nou-Născuți? De ce nu a fost alimentat cardul meu Social Plus? Ce este Pluxee Cashback? Ce fac dacă nu am primit codul PIN pe hârtie aferent cardului Pluxee? Vezi mai mult Articole din categorieSituații frecvente Ce fac dacă am primit mesajul "tranzacție eșuată" la plata cu cardul Pluxee? De ce văd oferte diferite față de prietenii mei în aplicația Pluxee Cashback? Ce fac dacă nu pot să plătesc cu cardul Pluxee prin Apple Pay? Ce fac dacă am făcut o achiziție eligibilă pentru cashback în aplicația Pluxee Cashback dar nu apare? Vezi mai mult