• Angajat
  • Securitatea datelor, confidențialitate și legislație

Care sunt documentele necesare pentru a obține tichete de creșă Pluxee?

4 min de citit

Părinții care doresc să beneficieze de tichete de creșă au nevoie de următoarele acte:

  1. cerere pentru acordarea tichetelor de creșă.
  2. actul doveditor eliberat de creșă sau, după caz, unitatea educațională la care este înscris copilul.
  3. declarație pe propria răspundere că celălalt părinte sau, după caz, tutorele nu beneficiază de tichete de creșă.
  4. declarație pe propria răspundere că celălalt părinte nu beneficiază de concediul și indemnizația care se acordă pentru creșterea copilului în vârstă de până la 2 ani, respectiv de până la 3 ani, în cazul copilului cu handicap, potrivit Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 148/2005 privind susținerea familiei în vederea creșterii copilului, cu modificările și completările ulterioare.
  5. livretul de familie eliberat potrivit Hotărârii Guvernului nr. 495/1997 privind conținutul, eliberarea și actualizarea livretului de familie, cu modificările ulterioare. În situația în care nu a fost eliberat livretul de familie, cererea va fi însoțită de copia certificatului de naștere al copilului sau a extrasului de naștere. În cazul în care s-a prezentat extrasul de naștere, beneficiarul tichetelor de creșă are obligația că în termen de 30 de zile de la eliberarea certificatului de naștere să depună copia acestuia la angajator.
  6. alte documente solicitate de angajator, după caz, potrivit regulamentului intern.