Angajat Ghid de început Utilizare Aplicația Pluxee Ce fac dacă nu primesc email pentru activarea contului Pluxee? 16 Ianuarie 2025 1 min de citit Dacă nu primești email-ul pentru activarea contului, te rugăm să te asiguri că: Pasul 1 Ai introdus o adresă de email validă și corectă. Pasul 2 Ai verificat secțiunea **Spam**. Articole din categorieUtilizare Aplicația Pluxee Cum îmi schimb adresa de email aferentă contului Pluxee? Ce fac dacă nu mai știu codul de securitate Pluxee Wallet? Cum pot să mă asigur că oferta eCashback din aplicația Pluxee Cashback se înregistrează corect? Cum îmi pot șterge contul din aplicația Pluxee? Vezi mai mult Articole din categorieGhid de început Cum fac prima tranzacție la aparatul de validare POS cu cardul Pluxee? Ce fac dacă au trecut mai mult de 24 de ore si nu am primit încă invitația pentru crearea contului pentru cardul Pluxee în format virtual? Ce fac dacă nu am primit codul PIN pe hârtie aferent cardului Pluxee? Pe ce adresă de email primesc invitația pentru crearea contului pentru un card Pluxee în format virtual? Vezi mai mult