

Platforma Pluxee (27 Articole)
Ghid pentru administrarea contului din Platforma Pluxee pentru clienți și comercianți.
Comenzi card
- Cum pot comanda carduri de tichete de masă Pluxee Gusto pentru angajații mei?
- Când trebuie să fac comanda de încărcare carduri de masă?
- Cum închid cardurile Pluxee ale angajaților plecați din companie?
- Cum pot comanda carduri Pluxee Cadou pentru angajații mei?
- Cum pot comanda carduri Pluxee Turist pentru angajații mei?
- Cum comand cardurile Pluxee?
- Cum reînnoiesc cardurile Pluxee ale angajaților mei?
- Există un alt tip de machetă pentru comanda de card virtual?
- Cum pot comanda carduri Pluxee Cultură pentru angajații mei?
- Cum înlocuiesc cardurile Pluxee ale angajaților mei?
- Care sunt pașii de la semnarea contractului până la activarea extra beneficiilor Pluxee pentru angajați?
- Cum administrez cardurile angajaților mei?
- Cum pot obține factura proforma pentru a efectua plata comenzii de alimentare a cardurilor Pluxee?
- Societatea mea este acum plătitoare de TVA, cum procedez pentru actualizarea datelor?
- Cum pot să anulez o comandă deja plasată?
- Unde pot găsi factura fiscală?
- Unde pot modifica datele de contact ale angajaților?
- De unde obțin o fișă de cont?
- Se pot încărca cardurile Pluxee la o dată stabilită de mine?
- Am un nou cont IBAN
- Cum pot plasa și urmări statusul unei comenzi?
- Cum funcționează sistemul cardurilor de masă Pluxee Gusto?
- Cum accesez contul meu din Platforma Pluxee pentru clienți și comercianți?
- Ce fac dacă am completat greșit o adresa de email a unui beneficiar pentru comanda de card virtual?
- Ce fac dacă nu mă pot conecta în platforma Pluxee?
- Cum administrez cardurile virtuale?
- Cum pot modifica o comandă deja plasată?