

Situații frecvente (18 Articole)
Situații frecvente în Platforma Pluxee pentru clienți și comercianți.
Aplicatia Pluxee
- Cum știu angajații mei cât mai au disponibil pe card?
- Cum pot angajații mei să-și recupereze PIN-ul?
- Card pierdut sau cod uitat de angajat?
- Cum pot să anulez o comandă deja plasată?
- De unde obțin o fișă de cont?
- Ce fac dacă am plătit în plus?
- Unde vor putea plăti angajații mei cu cardul Pluxee?
- Dacă am vouchere de hârtie Pluxee expirate, le pot trimite înapoi să fie schimbate?
- Cum pot modifica o comandă deja plasată?
- Cum modific/adaug persoana responsabilă pentru plasarea comenzilor în relația cu Pluxee?
- Ce fac dacă am completat greșit o adresa de email a unui beneficiar pentru comanda de card virtual?
- Unde pot modifica datele de contact ale angajaților?
- Cum pot obține factura proforma pentru a efectua plata comenzii de alimentare a cardurilor Pluxee?
- Se pot încărca cardurile Pluxee la o dată stabilită de mine?
- Ce fac dacă nu mă pot conecta în platforma Pluxee?
- Cum pot obține o copie după contractul meu?
- Ce fac dacă angajații mei au carduri Pluxee defecte?
- Cum accesez contul meu din Platforma Pluxee pentru clienți și comercianți?