

Situații frecvente (13 Articole)
Cum rezolv diferite situații legate de funcționarea POS-urilor, procesarea plaților și accesul în contul din Platforma Pluxee.
- Există o diferență între numărul de tichete pe care le-am trimis către Pluxee și banii rambursați.
- Exista o suma minima sau maxima de trimitere tichete rambursare?
- Ce este Direct Debit?
- Ce fac dacă nu identific MID-ul și am POS de la BCR / Viva Wallet/Intesa?
- Cum completez borderoul de rambursare?
- Am o unitate de cazare și sunt partener Pluxee. Cum pot apărea pe site-ul Booking?
- Cum pot identifica codul MID pentru locația mea?
- De ce nu primesc notificare primire tichete la Pluxee?
- Cum pot adăuga un MID nou în locația mea?
- Pot returna beneficiarului suma achitată cu cardul Pluxee, dacă a renunțat la produsul achiziționat?
- Până când pot rambursa tichetele?
- Dacă am vouchere Pluxee expirate, le pot trimite pentru a fi decontate?
- Ce avantaje aduce plata prin Direct Debit a facturilor Pluxee?